مشتری مداری در راس ارزش‌های سازمانی‏ موسسه قرار دارد و جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همه‌ی ما باشد.

در راستای سیاست‌های مشتری محور موسسه و به‌ منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای ارائه خدمات در سایت موسسه وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت متقاضیان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید از شما می‌شود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایت موسسه خواهد شد.

عملکرد اساتید و کارشناسان  بر اساس چندین معیار سنجیده خواهد شد وآن دسته از اساتیدی که از عملکرد و استاندارد باکیفیت مورد نظر برخوردار نباشند در ارائه، جریمه شده و یا با آن‌ها قطع همکاری خواهد شد.

رزومه و سوابق اساتید قبل از شروع هر ترم برای شما نشان داده خواهد شد تا شما عزیزان باآگاهی و شناخت کامل و برابر با توضیحات و شناسایی همایش اقدام به ثبت نام فرمائید.

 

 

قوانین و مقررات

۱. هزینه دوره ها

شرح: هزینه دوره ها همان قیمت مصوب می باشد که در کانال و اطلاعیه های موسسه درج شده است. از پرداخت هزینه بصورت وجه نقد به افراد خودداری فرمائید و فقط از طریق درگاه سایت اقدام نمائید.

دوره هایی که از طرف سازمان های مختلف معرفی شوند باید بر اساس قیمت آموزشی سازمان فنی حرفه ای کشور قیمت گذاری شوند، مگر انحثار در آیین نامه باشد که باید با ذکر منبع حقیقی اطلاع رسانی شود.

از پرداخت هزینه های غیر واقعی در برابر با هزینه اصلی تحت عنوان تخفیف ،بورسیه و… که توسط افراد و ناشناس اعلام می گردد اجتناب کنید، به نوعی فریب متقاضی محسوب می‌شود، و اصالت اطلاعیه و اخبار از سایت موسسه معتبر می باشد.

۲. لغو ثبت نام

شرح:  قبل از ثبت نام شرایط و ضوابط دوره مورد علاقه خودرا مطالعه فرمائید و در هنگام ثبت نام از کنسل کردن درخواست ثبت نام به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی دوره  و … جدا خودداری کنید. در‌صورت موجود بودن دوره در سایت و ثبت نام متقاضی از آن دوره، بخش آموزش ملزم به رزرو متقاضی و تبدیل به قطعی است، بنابراین آموزش موسسه باید میزان موجودی ظرفیت دوره های خود را در پنل سایت به‌روز نگه داشته و در صورت نداشتن ظرفیت، دوره را غیر فعال کند.

جریمه:  لغو ثبت نام متقاضی موجب از بین رفتن هزینه می گردد در زمان یک هفته قبل از شروع دوره، و اگر یک ماه قبل از شروع دوره باشد معادل ۵۰ درصد از هزینه ثبت نام به عنوان خسارت اشغال ظرفیت از او کسر می گردد.

۳. انجام به موقع دوره

شرح:  گروه آموزش موظف هستند دوره های تقویم شده را به موقع و راس زمان مقرر (از تاریخ مقرر و مکان مشخص برای متقاضیان) به مرحله اجرا و باکیفیت خوب ارائه نمایند.

همچنین آموزش موظف است که میزان ظرفیت موجود دوره را در پنل سایت و مطابق با واقعیت درج کند.

۴. مغایرت مدارک ارسالی و آپلود اشتباه و خلاف واقع با شخصیت حقیقی یا حقوقی

شرح: ارسال مدارکی که به هردلیلی از نوع مغایرت (کارت مربی گری فاقد اعتبار ، مدارک شناسایی مخدوش یا بی کیفیت، ارائه اسناد مجعول و …) زمان ورود متقاضی در دوره آموزشی مغایرت برایشان ثبت شده‌ باشد، درمرحله کشف و آگاهی از ادامه ورود و همکاری با او ممانعت و از طریق مراجع قضایی پیگری خواهد شد.

جریمه: جریمه مغایرت بدوی غیر قابل عودت بودن هزینه های ثبت نام است، جریمه اقوا نیز پیگیری از مراجع قضایی نسبت به متخلف می باشد.

۵٫ ارزیابی و رتبه بندی اساتید آموزش

اساتید آموزشی بر اساس معیارهای ذکر شده در سه گروه خوب، متوسط و بد رتبه‌ بندی می‌شوند و بر اساس رتبه‌ی کسب شده، نسبت به ادامه‌ی همکاری ایشان با موسسه تصمیم‌گیری می‌شود.

۶٫ رعایت شئونات

رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و حفظ حرمت اساتید و کادر آموزشی از جانب متقاضیان ضرورت دارد و متقابلا حفظ حرمت و قداست متقاضی نیز باید رعایت گردد.

۷٫ حل اختلاف

در صورتیکه اختلاف حکمی یا قراردادی بین طرفین ایجاد گردد ابتدا از طریق مذاکره همراه با صلح و سازش بین طرفین حل و فصل خواهد شد با پیروی از رفعت اسلامی و عدل الهی و در صورت عدم تفاهم و توافق از طریق مرکز داوری اتاق اصناف رسیدگی و حکم نهایی صادر خواهد شد.