دوچرخه سواری و پیشگیری از جرم

حقوق_ورزشی , امید_نوید , پیشگیری_از_جرم , دوچرخه_سواری , موسسه_حقوقی_امید_نوید , مقاله_حقوق_ورزشی

دوچرخه سواری و پیشگیری از جرم

یک قهرمان جهان در دوچرخه سواری در گفت و گو با یک ژورنال سلامت از تاثیر بالای دوچرخه سواری بر بهبود شرایط بدن و اعصاب و روان گفت.

دوچرخه سواری نه تنها یک راه کارآمد برای رفت و آمد روزانه است، بلکه یک ورزش محبوب نیز است. ما به همراه آناستازیا چولکووا قهرمان جهان در دوچرخه سواری متوجه می شویم که چرا باید دوچرخه سواری را در زندگی خود بگنجانیم.

دوچرخه سواری تاثیر مثبتی بر وضعیت کلی بدن دارد و استقامت را افزایش می دهد. با تمرینات منظم دوچرخه سواری، عضلات پاها، باسن، شکم، کمر و بازوها شرایط بهتری پیدا می‌کنند. دوچرخه سواری برای کاهش وزن نیز عالی است.

اگر دنده مناسب را هنگام دوچرخه سواری انتخاب کنید بار لازم را دریافت می‌کنید تا هم کالری بسوزانید و هم به مفاصل خود آسیب نرسانید.

چولکووا درباره تاثیر دورچه سواری بر افراد گفت: دوچرخه سواری یک ورزش پیچیده است. دوچرخه سواری در مقایسه با دویدن به تلاش بیشتری نیاز دارد. بنابراین این ورزش ارتباطات عصبی جدیدی را در مغز تشکیل می دهد و به رشد آن کمک می کند. من حتی دوچرخه را وسیله ای برای جوان سازی می‌نامم.

استرس را از بین ببرید

با توجه به این واقعیت که در دوچرخه سواری نه تنها باید حرکات خود را هماهنگ کنید، بلکه باید جاده را نیز دنبال کنید افکار بد یا غیر ضروری را از افراد از بین می برد و باعث افزایش تمرکز می شود. من همیشه متوجه می‌شوم که بعد از دوچرخه‌سواری همیشه راحت‌تر می‌شوم، روحیه‌ام بالا می‌رود و راه‌حلی برای برخی مشکلات پیدا می کنم.

اعتماد به نفس به دست آورید

وقتی دوچرخه سواری منظم می شود، فرد جاه طلبی های رقابتی پیدا می کند. میل به شرکت در مسابقات آماتور و نشان دادن توانایی در فرد پیدا می‌شود. هنگامی که شخصی برنده می شود عزت نفس او بالا می رود. اگر دوچرخه سواری بدتر از آنچه ورزشکار انتظار داشت پیش رفت، می توانید روی اشتباهات کار کنید. در این لحظه رشد شخصی و ورزشی رخ می دهد و من مطمئن هستم که دوچرخه سواری اعتماد کلی به خود و توانایی های شما را افزایش می‌دهد.

دوستان جدیدی پیدا کنید

افرادی که به دوچرخه سواری علاقه دارند اغلب در مسابقات آماتور جمع می شوند. این یک فرصت عالی برای پیدا کردن دوستان جدید است. اخیراً من خودم در مسابقه آماتور LaStrada که در مسکو برگزار شد، شرکت کردم. بسیار عالی بود که احساس می کردم در این رقابت حضور دارم.  سطح ورزشکاران از نظر فیزیکی و فنی بالاتر از حد متوسط ​​بود. خیلی خوب است که می بینم افراد اینطور به دوچرخه سواری عشق می ورزند.

بسته به سطح فنی خودتان و میزان تمرین، مسافت لازم برای دورچه سواری را تعیین کنید. ۲۰، ۴۰ یا ۸۰ کیلومتر می تواند مسیر خوبی برای افرادی باشند که مدتی تمرین کردند و با شرایط رکاب زدن آشنا هستند. بازنشر از ایسنا

 

موسسه حقوقی امیدنوید اولین مرجع رسیدگی به مسائل ورزشی در ایران

با مشاوره به ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها از حقوق آنان دفاع می نماید

و شما را با اساتید برجسته و تخصصی حوزه حقوق ورزشی آگاه می نماید